Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Γαμιέται το youtube!!!

Και εκει ποy παλεύω 2 μέρες με το pinnacle να καταφέρω να φτιάξω ένα ωραίο gaming video με το Shitlist των L7 για soundtrack και τελικά μετά από 4 finishing και 3 conversions το έχω μετατρέψει σε αξιοπρεπές mp4, και αφού περίμενα για 3/4 και βάλε για να ανεβεί σε αυτήν την καταραμένα αργή σελίδα που σέρνεται σα σαλιγκάρι καταλήγει πως δεν έχω τα copyright για το γαμημένο τραγούδι και μου προτείνει να χρησιμοποιήσω το "a car for Gianisero" η κάτι τέτοιο. ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΑ 10+ ΩΡΕς ΣΤΟ PC ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ!!! Και τώρα θα το ανεβάσω στο google videos.Ναι ρε να πα να γαμηθεί το youtube!!! Όποιος είχε ποτέ παρόμοιο πρόβλημα να το δηλώσει στα comments απο κάτω απο την ανάρτηση για την δημιουργία youtube hate club!!!

Υ.Σ.) Ισως επακολουθήσει ανάρτηση "γαμιέται το google videos" δείξτε κατανόηση... Πάντως μέχρι να ανεβεί κάπου το video μου εγώ δεν ξεκολλάω!!!  

Υ.Σ.2) Το πρώτο μου βίντεο παραμένει στο youtube αλλά θα φροντίσω να κάνω οτιδήποτε σατανικό μπορώ για να κατεβάσω αυτήν την καταραμένη σελίδα!!! 

Υ.Σ.3) All hail Google Videos\

Υ.Σ.4) Τέλος υστερογράφων (επιτέλους;) 

2 σχόλια:

^^Alex^^ είπε...

Telika mphke sto google video ? steile ena link!!! na to doyme re aderfe!!!

. είπε...

Φυσικα και μπήκε δείτε την ανάρτηση^

το επίμαχο DVD: http://video.google.com/videoplay?docid=8465784276812012657